FANDOM

Ayano Ahishi,oyundaki ana karakterdir.Amacı 10 rakibi elemek ve Senpai'yi elde etmektir.

İsim Edit

Yandere-chan'ın gerçek ismi 8 Ekim 2015'den beri sosyal medyada Ayano Ahishi'dir.Öğrenciler Yan-chan lakabıyla ona seslenecek,fakat öğretmenler tam adlarıyla sesleneceklerdir.

Yandere-chan'ın resmi adı, Ayano, Ayane ya da Ayana olacak, çünkü YandereDev onun adının bir yerinde "yan" bulundurmasını istiyor. YandereDev şu anda Ayano'ya doğru eğiliyor çünkü bu ad için daha az Google araması var.

Görünüş Edit

Yandere-chan'ın beyaz ten rengi,koyu gözleri ve siyah at kuyruğu yapılmış saçları vardır.Özel bir kostüm eklenmedikçe,standart okul üniformasını ve uzun siyah çoraplarını giyer.Uniforması değiştirilebilir,faka her okul üniformasında siyah-uzun çoraplar giyer.165 cm boylarında,43.5 kilogramdır.Eğer bir öğrenciyi öldürürse,vücudunun bazı kısımları kanlı gözükmeye başlar,ve akıl sağlığı düşünce de yüzünün üst kısımları kararır.Gelecekte at kuyruğu değişebilir.

"Streaming Assets"dosyasından görünüşü özelleştirilebilir.Oyuncu ,oyun sırasında"H" tuşuna basarak saç stilini,"P" tuşuna basarak göz aksesuarlarını,"O" tuşuna basarak yüz ve diğer aksesuarları,< ve > tuşlarıyla da göğüs büyüklüğünü değiştirebilir.

Daha önceden okulun arkasındaki ağaca koşarsa,üniforması siyah-beyaz oluyordu.Fakat sayısız "bug" olarak bildirildikten sonra kaldırıldı.

Görünüşü değiştiren Easter Eggler 47 ModBad Time ModBancho ModBlade Hair ModCirno ModCyborg ModDK MoeEbola ModFalcon ModGalo ModHateful ModPunch ModHuntress Mod, Punished ModSlender ModTitan ModTornado ModWitch ModX Mod,Etek uzatma modu ve Yandere-kun modlarıdır.

Yandere-chan'ın orjinal tasarımı.

Dsd

Gelecekte,Yandere-chan'ın saçı,oyun sırasında özelleşemeyecektir.

Açıklama Edit

"Ayano Ahishi,oyunculara Yandere-chan olarak bilinen oyundaki ana karakterdir.Sınf arkadaşları tarafından da ona Yan-chan lakabı verilmiştir."

Hayatının büyük bir kısmı için Ayano,hiçbir duygu hissetmemektedir.Rahatsız edici insanlara karşı normal davranmayı öğrendi,ancak diğer insanlara karşı en ufak bir empati hissetmiyor.

Lisenin ikinci yılının ilk gününde,Ayano Senpai ile fiziksel temasa girdi.Ve tam o anda o zamana kadar hiç hissetmediği güçlü hisler-duygular hissetti.Senpai ile görüşmek, ilk kez renk görme, ilk kez müzik dinlemek ve ilk kez sıcaklık hissetmek gibiydi. Ona yaklaştığında, öforiyle boğulmuş hissediyor - ve ondan uzakta olduğunda, yalnızca boşluk hissediyor.

Çok kısa bir sürede çabucak ona tamamen kapandı ve canlı hissetmek için kendisine güvenmeye başladı. Ancak sonra, hayatına girer girmez Ayano Senpai'yi çalmakla tehdit eden bir şey gördü; senpai için açıkça derin hislere sahip olan genç bir kızdı. Senpai bu kızla bir ilişki kurduysa, Ayano onu sonsuza kadar kaybedebilirdi .

Bir an tereddüt etmeden,Ayano tam olarak ne yapılması gerektiğini biliyordu. Bu kız - rakibi - maliyeti ne pahasına olursa olsun, mümkün olan en kısa sürede, herhangi bir yolla durdurulmalıdır...

Kişilik Edit

Yandere-chan, adından da anlaşılacağı gibi bir yandere; Sevgisi için her hangi bir uzunluğa, hatta cinayete gidecek olan kişi. O hayali bir türden delilik çekiyor. Davranışı, sosyopat ya da psikopat tanımıyla tamamen uyumlu değildir, ancak yalnızca psikopatın almayı düşündüğü eylemlerde bulunabilir.İlk tanıtım filminde, Yandere-chan doğasında bir yandere değildi; Info-chan tarafından kendine sızdırılmıştı ve başka birisini öldürme fikri endişeliydi. O sadece sevgilim bir kız öğrenciydi, erkek arkadaşı istiyordu. Info-chan'ın yetişmesinden önce Osana'yı öldürmeyi düşünmüyor gibiydi. Ancak bu kişilik modası geçmiş ve YandereDev tarafından kendisinin Yandere-chan'ın gerçek doğasını doğru bir şekilde karakterize etmediği belirtiliyor.

İkinci tanıtımda Yandere-chan çok duygusuz, ilgisiz ve ölü bir ifadeyle konuşuyor. Senpai'yi ilk kez görmeden önce hatırladığı kadarıyla bu şekilde olmuştu . Onların öldürülmesi anlamına gelse bile, insanların Senpai'ye beraber olmasını önlemek için her şeyi yapardı; Yandere-chan'ın duygular, empati kurma veya pişmanlık hissetme özelliği yoktur. Başkalarına zarar verdiğinden dolayı suçluluk duymaz veya utanç duymaz.Genel halkın "yanlış" gördüğünü biliyor, ama sadece umursamıyor.

Genel olarak, Yandere-chan, kişiliği oyuncunun eylemleri ve seçimleriyle belirlenen boş bir oymadır, ancak tüm Yandere-chan'lar oyundaki olası eylemlerin her birini yapma kapasitesine sahiptir.Yandere-chan'ın "hobisi", etrafındaki herkesi normal bir kız olduğuna ikna etmeye çalışıyor. Manga satın alıyor, video oyunları oynuyor ve normal bir kızın görüntüsünü yansıtacak bir bisiklet sürüyor. Fakat bunlardan hoşlanmıyor.Varsayılan olarak inanılmaz derecede konuşkan değil ve yalnızca gerektiğinde konuşacak.Yandere-kun şimdiye kadar uygulanırsa, Yandere-chan'ın karakterizasyonları arasında farklılıklar olabilir. Yandere-kun, sadist ve mülk edici olarak nitelendirilirdi. Senpai'ye olan takıntısıyla hayatına anlam verilecekti. Yandere-kun rakiplerini bir oyun olarak ortadan kaldırmayı, her rakibi ortadan kaldırılması gereken bir düşman olarak görürdü.

-Sayfa henüz düzenlenmektedir-