FANDOM

Aşçılık Kulübü, Akademi Lisesi'nde bir kulüp.

Photo 5
Photo 4

Görünüm Edit

Bu oda, birinci katın kuzey kanadında bulunmaktadır. Mutfağa karşı kısmi bir iç duvarla mutfak ve yemek alanı olmak üzere iki kısma ayrılmıştır. Mutfak, pembe beyaz duvarlarla pembe-beyaz renkte olup, pembe tezgah üstü ve beyaz eşyalarla uyumludur. Odada bir ekmek kızartma makinesi, ocak, mikrodalga fırın, lavabo, beş bıçak, bir tahta, bir tabak, bir buzdolabı, blender ve bir kahve makinesi bulunmaktadır. Mutfağın karşıt taraflarında iki sıralı tezgah sırası ve daha küçük bir orta ada bulunmaktadır. 1 Şubat 2016 Build döneminden itibaren, yer tutucu kulüp lideri önünde duruyor. Soldaki yemek salonu, odanın ortasında ve çeşitli raflarda bir masaya sahiptir. Masa ve sandalyeler de pembe renkte. Masayı çevreleyen altı sandalye öğrenciler tarafından kullanılabilir. Duvarlar bronz renkte, zeminin ortasında beyaz ve pembe bir halı bulunan altın sarısı kahverengi bir desen var.

Kulübe Katılmak Edit

Kulübe katılmak için Yandere-chan, yer tutucu kulüp lideri ile konuşmalı ve etkileşim tekerleğinde "Katıl" seçeneğini işaretlemelidir. Daha sonra kulüp etkinliklerine katılabilirler. Kulübe katıldıktan sonra, Yandere-chan saçlarını geri bağlayarak bir lila kaputu takacak.
-SAYFA DÜZENLENMEKTEDİR-
Cooking Club
Dfffffffffg