FANDOM

Akademi High School'da toplam 12 klüp vardır.Bu klüpler aşağıdaki gibidir:

1.Cooking Club

Cooking Club sayesinde mutfakta Hot Dog pişirip öğrencilere vererek popülerliğinizi arttırabilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında pembe bir başlık belirir.

2.Martial Arts Club

Martial Arts Club sayesinde Martial Art üyelerini öldürebilirsiniz.Üstelik öğretmenlere de saldırabilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında üstünde yazılar olan beyaz bir kuşak belirir.

3.Occult Club

Occult Club sayesinde akıl sağlığı normal oranın %50 sinde tükenecek ve öğrencilerin Yan-chan'ın şüpheli bir şeyler yaptığını anlamaları daha uzun sürecektir.Klübe katıldığınızda Ayano'nun boynunda siyah,dar bir kolye belirir.

4. Drama Club

Drama Club sayesinde klübün duvarında bulunan maskeleri alabilir ya da eldivenleri alabilirsiniz.Bu klübe katıldığınızda Ayano'nun boynunda beyaz bir şal belirir.

5.Art Club

Art Club sayesinde klüpte bulunan kıyafeti giyip üstünüzündeki kanın farkedilmemesini sağlayabilirsiniz.Bu klübe katıldığnızda Ayano'nun başında bir ressam başlığı belirir.

6. Light Music Club

Light Music Club sayesinde klüpteki enstrüman kılıfının içine cesetleri koyup yanınızda kimse görmeden taşıyabilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında sol anahtarı şeklinde bir toka belirir.

7.Photography Club

Photography Club sayesinde fotoğraflarda mouse yardımıyla zoom yapabilirsiniz.Ayrıca karakterler fotoğraf çekerken tepki vermeyeceklerdir.Klübe katıldığınızda Ayano'nun boynunda asılı duran bir fotoğraf makinesi belirir.

8.Science Club

Science Club sayesinde kan temizleyen makineyi elde edebilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun sol gözünde "futuristic visor" belirir.

9.Gardening Club

Gardening Club sayesinde kilitli klübeyi açabilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında bir çiçek belirir.

10.Sports Club

Sports Club sayesinde koşu hızınız artar.Ayrıca spor ekipmanlarını (örneğin baseball sopası) etrafta özgürce taşıyabilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında bir yüzmeci gözlüğü belirir.

11.Gaming Club

Gaming Club sayesinde istatistikleri günde bir kez bir seviye yükseltebilirsiniz.Klübe katıldığınızda Ayano'nun başında artı şeklinde bir toka belirir.

_______________________________________________________________________________________

Bir de bunlardan ayrı olarak 12.sırada Info Club vardır,fakat Info Club'a kaılmak şu an için mümkün değildir.Info Club'ta sadece Info-chan bulunabilir.

Also on FANDOM

Random Wiki